loading...
مانا وبلاگ معرفی سایت ها
مانا بازدید : 92 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم


اللهم انی اسئلک الامان یوم لا ینفع مال و لا بنون الا من اتی الله بقلب سلیم
خدایا از تو امان می‌خواهم در آن روزی که سود ندهد کسی را نه مال و نه فرزندان

مگر کسی که دلی پاک به نزد خدا آورد.

و اسئلک الامان یوم یعرف المجرمون بسیماهم
و از تو امان می‌خواهم در روزی که شناخته شوند جنایتکاران با چهره‌شان

مولای یا مولای انت المولی و انا العبد و هل یرحم العبد الا المولی
مولای من! تو سروری و من بنده و آیا رحم کند بر بنده جز سرور

مولای یا مولای انت المالک و انا المملوک و هل یرحم المملوک الا المالک
مولای من! ای مولای من! تو مالکی و من مملوک و آیا رحم کند بر مملوک غیر از مالک

مولای یا مولای انت العزیز و انا الذلیل و هل یرحم الذلیل الا العزیز
مولای من! تویی عزتمند و منم خوار و ذلیل و آیا رحم میکند بر شخص خوار جز عزیز

مولای یا مولای انت العظیم و انا الحقیر و هل یرحم الحقیر الا العظیم
مولای من! تویی بزرگ و منم ناچیز و آیا رحم کند بر ناچیز جز بزرگ

مولای یا مولای انت الغنی و انا الفقیر و هل یرحم الفقیر الا الغنی
مولای من! تویی بی‌نیاز و منم نیازمند و آیا رحم کند بر نیازمند جز بی‌نیاز

مولای یا مولای انت المعطی و انا السائل و هل یرحم السائل الا المعطی
مولای من! تو عطا کننده ای و من سائل و آیا رحم می‌کند بر سائل جز عطا کننده

مولای یا مولای انت الهادی و انا الضال و هل یرحم الضال الی الهادی
مولای من! تو هدایت ‌کننده هستی و من گمراه و آیا رحم می‌کند بر گمراه جز هدایت کننده

مولای یا مولای انت السلطان و انا الممتحن و هل یرحم الممتحن الی السلطان
مولای من! تو سلطانی و من گرفتار آزمایش و آیا رحم می‌کند بر بنده‌ی گرفتار آزمایش جز سلطان

مولای یا مولای انت الغفور و انا المذنب و هل یرحم المذنب الی الغفور
مولای من! تو بخشنده‌ای و من گنهکار و آیا رحم میکند بر گنهکار جز بخشنده



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 6,613