loading...
مانا وبلاگ معرفی سایت ها
مانا بازدید : 410 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

کیم جونگ هون بازیگر توپه کره شاهکار ا ا ا! 

او در ساله ۱۹۸۰ تو جزیره‌ معروف چجو به دنیا اومد یه برادر و یه خواهر بزرگتر از خودش داره...

اسم: 김정훈 / Kim Jung Hoon (Kim Jeong Hun)معروف به John Hoon

به چینی‌ هم اینجوری مینویسن:

金桢勋 / Jin Zhen Xun

قدش :۱۷۹

وزنش:۶۰

گروه خونیش:AB

حرفه اش: بازیگر ، خواننده ، مدل

هابیت هاش: گوش دادن به موسیقی ، بازی‌های کامپیوتری ، شنا و بیلیارد

مذهب: بودای

خوب اون توی دانشگاه Seoul National University ( دانشگاه مخصوص دندانسازی ) او اصلا به بازیگری

توجهی نداشت تا در ساله ۲۰۰۰ وارد یک گروه ۲نفریه موسیقی به نام UN (مخفف "United

N-generation")شد. و اولین آهنگی که با این گروه خواند، آهنگ Voice Mail بود. بعد از 6 سال موفقیت

گروه رسما" اعلام کرد که درسپتامبر 2005 منحل خواهد شد و هون نیز اعلام کرد که در عوض حرفه ی

بازیگری را ادامه خواهد داد.بعد از این تصمیم در ۲ سریال پرتقال Orange از شبکهٔ:SBS و این سریال ۷۲

قسمت داره و یه مرد و یه زن Man and a Woman ( که البته این سریال در ساله ۲۰۰۴ شروع شده به

ساخت) و سریال بنجون درما اونم در ساله ۲۰۰۵، ۸۷ قسمت از شبکهٔ:SBS ایفای نقش کرده. الان که

فکر می‌کنم حسّ می‌کنم سریال بنجون دراما با یه مرد و یه زن یکیه،، نمی‌دونم بازم سرچ می‌کنم نتیجه

میزارم! یه سری از سایت‌ها نوشتن سریال پرتقال مال ساله ۲۰۰۲ بود اما بیشترشون گفتن که مال

ساله ۲۰۰۵ حالامال یکی‌ از این ۲سال بود خلاصه و در آخر این سریال‌ها گفت که آرزوش کارگردان شدن

...(عزیزم)در ساله ۲۰۰۶ سریال شاهزادهٔ زمان یا روزگار شاهزاده( از شبکهٔ:MBC) که فکر کنم ۲سال

پیش از G.E.M. T.Vپخش شد و یه سریال ناشناخته که اصلا هیچ جا نیست به نامه کوچه مه

‌FOG STREET از شبکهٔ:KBS2 ایفاینقش کرد و همینطور در همان سال در یه سریال فرشته(کره)به عنوانه

مهمان بازی کرد...و در ساله ۲۰۰۷ تو سریال یوهی افسونگر witch yoo hee ( از شبکهٔ:SBS) بازی کرد که

خدائی سریالشو دیدمحال کردم با اینکه تو سریال نمی‌شد طرف هون و بگیرم چون نقش بسی بدی

داشت اما سریال واقعا توپ بود پیشنهاد می‌کنم بیبینین! و در ساله ۲۰۰۸ تو سریال استراتژی

عشقlove strategy از شبکهٔ:Hunan TV بازی کرد که خیلییی قشنگه اینم من در به در دارم دنبالش

می‌گردم پیداش نمی‌شه ۳۲ قسمتس هرکی‌ دیده یا داره یا هرچی‌ لطفا بهم پیام بده!

۲۸ آوریلِ ۲۰۰۹ به خدمت سربازی رفت به مدت ۲سال تا ۲۰۱۱ وقتی‌ برگشت توی سریال محبوبه من

عشق می‌خوام که تا ۲هفتهٔ دیگه ترجمش تو ایران تموم می‌شه و من حتما یا سایت دانلود‌اش یا سایت

خرید پستیشو از سایت‌های دیگه براتون میزارم ۱۶قسمتش و از شبکهٔ:tvN در ۳ تا فیلم سینمای هم

بازی کرده به اسم‌های خفه شو  !shut up (ساله:۲۰۰۴) و دی ‌ام ضد DMZ  (ساله:۲۰۰۴) و رستوران

سئولcafe seol  (ساله:۲۰۰۹)


برای دیدن عکس ها به ادامه برید.........


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 262
  • بازدید کلی : 6,604