loading...
مانا وبلاگ معرفی سایت ها
مانا بازدید : 16 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
میترسم از این بیماری که در وجودم ریشه دوانده.هر روز بدتر و پریشان تر از دیروزم.رو به افولم در یک سراشیبی تند.

دارم تاوان میدهم.تاوان استقلال خواهی و استقلال طلبی ام را.بیماری ام زمختم کرده.بی مهرم کرده.عطوفت را در

من کشته.نایی نمانده.روشنی روز هایم از اعتبار افتاده.روزی من مالک خوشی ها و روشنی ها بودم.حالا حتی کسی

نیست بهانه گریستنش،حسرتش،خستگی اش،سردی نگاهش،بیماریش مثل مال من باشد.

من را چه شده؟من را چه شده؟

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 6,800