loading...
مانا وبلاگ معرفی سایت ها
مانا بازدید : 14 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)


سلام خانوم ها و آقایون محترم.

خوبید همگی؟امیدوآرم همیشه خوب و خوش و تندرست باشید.

یه خواهشی دارم از بعضیآ!از ادم های فضول!!!!!خود الاغش میدونه منظورم با کیه!منظورم با حاج اقا...خان است!من به اندازه ی کافی این روزا اعصابم خورد هست!


لطف کن با من شوخی نکن!!!!!اگر وب من زشته چرا میای نظر میذاری؟!


من بگم اگه بخوام چنین چیزایی ببینم کاری میکنم کآرررررر!چون من یه جورایی با مدیر......فامیلیم!(البته پارتی بازی نمیتونم بکنم ها!)





خلاصه.....گفتم که من از این جور حرفا خوشم نمیاد!نتونستم شماره مدیر........

رو پیدا کنم!وگرنه اگر بهش بگم با رابطه فامیلی ای که با هم داریم میتونه اون وبـ رو خیلی سریع حذف کنه.


من یه بار خودم یه نفر به اسم.....باهام از این شوخی ها کرد وبش که بسته شد هیچ.دیگه هم توی هیچ سایتی نتونست وبلاگ سازی کنه!

من اصلا هم کسی رو نمیبخشم و نمیگم گناه داره!بذار وبش رو دوباره باز کنه!


اصلا!!!!به هیچ عنوان!!!


عمرا!ولی کـــــــــایی هم که وقتشووون رو صرف میکنن و زحمت میکشن و برام نظر میذارن رو جبران میکنم!



ممنون.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 401
  • بازدید کلی : 6,743