loading...
مانا وبلاگ معرفی سایت ها
مانا بازدید : 56 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد آرین مهر (پویا) به نام معنای آرامش با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه و تنظیم : محمد آرین مهر (پویا)/ میکس و مسترینگ: معین رحم دل / طراح کاور: امیر محمودی)

pouya arian mehr دانلود آهنگ جدید محمد آرین مهر به نام معنای آرامش

-

————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

mohammad arian mehr 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

mohammad arian mehr 

———————————————-

متن آهنگ

ببین شبهام کتار تو چقدر آروم سحر میشه،
تورو دارم چی کم دارم زمین هم مال من میشه،
تویی معنای آرامش بدون مرز سرتاسر،
همیشه عاشقم بودی هنوزم هستی تا آخر،

چه ترسی دارم از فردا تو امروز مال من هستی،
چقدر دنیا حسودی کرد به عهدی که تو می بستی،
چه دلتنگم چه بی تابم تو هر لحظه برای تو،
من اینجا خیلی آرومم چه خوشبختم کنار تو،

توی رویام ایستادی  زمین دستاتو میگیره،
نمیدونم شبه یا روز  نگاهم با تو درگیره،
تصور میکنم دنیا  همش دور تو می چرخه،
چه احساسی بمن میده  که خورشید با تو می خنده.





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 393
  • بازدید کلی : 6,735