loading...
مانا وبلاگ معرفی سایت ها

مانا بازدید : 14 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

لگو ، دانشگاه ، فوتبال ، خواب - دانشگاه ، لگو ، قلیون ، شام ، خواب -  لگو ، دانشگاه و و و …

روز از نو دوباره …

هیچوقت فک نمی کردم ترم دوم دانشگام انقدر سرم شلوغ باشه و هر روز از ۸ تا ۶ بیرون باشم و اینور و اونور … برو سر این کلاس برو سر اون کلاس اینجای سایت خرابه اینجا رو فلان کن ، اونجارو …

اما این وسط فقط تویی که دل‌خوشی تمام زندگیمی و دیدن و حرفیدن باهات تمام خستگیم رو می بره و دوباره امیدوار میشم به زندگی. هر روز صبح که پا میشم خدا رو شکر می کنم که اینجایی، خدارو شکر می کنم که کنار همیم و از ته دلم آرزو می کنم هیچوقت نیاد روزی که کنارم نباشی …

آرزویم این است، نتراود اشک در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد :)


مدل های خرید تی شرت محرم را براتون بذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 439
  • بازدید کلی : 6,781